piątek, 28 grudnia 2012

Wierszyki miłosne

A kiedy przyjdzie już ten czas,
by pójść przez życie razem,
Pójdziemy zachwyceni wraz,
miłość nam będzie drogowskazem.      
A więc podajmy sobie dłoń,                                                  
i złączmy serc swych bicie,
Wspólny nam los i wspólny dom,
na całe nasze życie!
               ***

Bez Ciebie tak pusto i oczom i ustom,
Śmiech schował się w kącie i śpi,
Wieczory się dłużą bo czasu tak dużo,
nikt bliski nie puka do drzwi...
Tak wiele jest złego, szarego, groźnego,
że smutno i płakać się chce.
Mijają soboty pamiętaj więc o tym,
że komuś bez Ciebie jest źle...
***


Blady księżyc krąży po niebie,
malując wzory na ciemnym tle,
Moje serce tęskni do Ciecie,
 a usta szepcą: Ja kocham Cię!
                                     ***



Chciałabym dać Ci wiosenne zorze,
szkatułkę szczęścia, wiatru śpiew, 
Majowy księżyc, groźne morze,
zimą słowików śpiew 
Chciałabym dać Ci świat Twoich marzeń
jak kwiatów polnych błękit snów,
I moje serce przyjmij w darze,
w miłości, w której brak mi już słów.
***

Choć Ty tu
A ja tam,
Ja Cię w sercu zawsze mam,
Bóg jedyny wie
jak ja kocham Cię!
***

Szczęście Ci niosę i Ty daj mi szczęście,
Ręce wyciągam, by chwycić Twe ręce ,
Sercem gorącym przyjmuję Twe serce,
Pragnę być z Tobą i .... już z nikim więcej!
***

 Gdy będziesz już spał,
niech Ci się śni...
że pachnie las, że kwitną bzy,                    
że słowik gdzieś w oddali gra,
że ktoś Cię kocha...
ten ktoś - to JA .
           ***

Gdy patrzę wieczorem w okno
to płakać mi się chce,
Bo muszę tak długo czekać, 
by znów zobaczyć Cię.
***

Powiedz co czujesz
powiedz proszę,
bo ja Cię kocham
i w sercu noszę.
                                                    ***

Miłość jest piękna,
czasem zdradliwa,
ktoś bardzo Cię kocha, 
lecz to ukrywa.
***


Że Cię kocham - to fakt.
Że na zawsze - no tak.
Że od dawna - to wiesz.
Że najmocniej - to też!       
 ***

Czy pamiętasz jak to było?
Byłeś ze mną sam na sam.
Bicie serca mi mówiło, 
że na zawsze Ciebie mam.
                 ***

Miłość jest piękna,
czasem przyjemna,
lecz tylko w tedy,
gdy jest wzajemna.

  ***
Trzeba długo patrzeć w oczy,
Trzeba kogoś dobrze znać,
trzeba kogoś tak pokochać 
aby swoje serce dać.
                                            ***

Kochać a lubić to wielka różnica,
Sercem się kocha,
a duszą zachwyca,
Duszą zadowolić można każdego,
a sercem kochać tylko jednego!
***
Nie ten Cię kocha
kto miłość swą głosi,
Lecz ten co milczy,
a w sercu ją nosi.
***
         
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz